..Ahlan Wa Sahlan..

Monday, October 15, 2012


Bismillahirahmanirrahim..

Hampir 3 bulan blog saya dibiarkan tanpa sebarang input /perkongsian buat sahabat blogger saya ,insyaALLAH dalam tempoh sepanjang semester ini saya akan cuba juga untuk update sebanyak mungkin sebab kemungkinan lepas dah habis belajar ni saya akan sibuk untuk internship session pulak .

Actually, there is too much that I want to tell you all but “it’s stuck in the bottle’s neck”..haha suka hati jak buat peribahasa sendiri! (amaran! Jgn ikut ya..)
insyaALLAH jika diberi kesempatan saya akan kongsi detik-detik indah saya menerima hadiah terindah dariNYA and I do hope , it can help others to be more motivated dari apa yang saya akan ceritakan but I don’t know when is the right time. But I  wish I can share with u one day insyaALLAH.
It’s the time to sleep now..good bye everyone.

Jangan lupa berwudhuk ,bc doa tidur, syahadah dan berdoa

“ Bismillahirrohmanirohim, Ya ALLAH andai engkau mentaqdirkan aku masih punya peluang untuk hidup esok semoga ia lebih baik dari hari ini, tapi jika engkau mentaqdirkan mati untukku matikan aku dalam iman dan tempatkanlah aku di kalangan hambaMu yang engkau kasihi…Amin” 

1 comment:

ernahazwani said...

Assalamualaikum.....Samalah saya dahulu......ketika belajar, banyak cerita yang ingin disampaikan.....cumanya tak kesampaian untuk berkongsi di blog....take your time....


http://alongwawaerna.blogspot.com