..Ahlan Wa Sahlan..

Wednesday, January 15, 2014

Lupa Password??

Bismillahirahmanirrahim....

Betapa leganya saya saat ini...Alhamdulillah syukur sangat2..
Saya dah lama nak update blog tapi adakah patut saya boleh lupa email untuk signing blog saya sendiri! MashaaAllah, ni tandanya saya sudah terlalu lama meninggalkan kanvas ini kosong tanpa apa-apa perkongsian. Maaf kepada yang mungkin ada ternanti-nanti atau mereka yang Allah taqdirkan singgah di kanvas buruk saya kerana tidak ada post terbaru. InshaaAllah selepas ini dengan medium yang ada sekerang saya akan lebih aktif update blog saya. Ops!! Macam formal sangat pulak tau entry kali ni! Hahaha 

Btw, sekarang dah menunjukkan pukul 4.25 subuh waktu Sabah dan saya belum lagi bisa melelapkan mata. Dasyat sungguh, padahal pagi ini inshaaAllah ada perkara penting dan sangat bermakna yang mesti saya hadiri. InshaaAllah akan saya kongsikan nanti. Stay tuned. assalamualaikum! :)


1 comment:

iShasha Aishah said...

terlupa password rupenye.. patut la senyap.. hehehe