..Ahlan Wa Sahlan..

Tuesday, January 28, 2014

Wajah Baru

Bismillahirahmanirrahim...

Eh...jgn tekan button X plak! Ni blog yang sama cuma muka baru je..
Wajah baru blog aku, simple je. Template pun ambil dekat blogger template. Aku dah tak serajin dulu nak mengadap laptop berjam-jam untuk buat decoration blog aku. Bukan sebab apa, sebenarnya senang je, tapi disebabkan aku dah tak study, so wifi percuma dah tak ade! Hahaha, ni online guna broadband yang kadang-kadang mood berangin ni ha. Tapi tak apelah kan, asal aku boleh update blog aku selalu. 

Kenapa tukar? Yang dulu lagi comelsss..ada snow turun lagi..

Aku tukar bukan sebab dah bosan, aku pun sayang juga dengan template aku tu. Lama tau aku duk ngaji macamna nak buat widget, color, background segala macam tentang blog ni tapi disebabkan sekarang aku susah nak mengadap lappy selalu,so terpaksa la guna apps blogger dekat smartphone. So, tahu la kan apps ni simple je tapi yang paling parok sekali aku tak boleh nak ubah saiz dan warna font memang tak boleh jadilah. Background aku kan color hitam, bila publish tu semacam je aku tengok blog aku. Tulisan ada kecil ada besaq! Mcm alien je aku tengok. So sebab tu la aku tukaq template..buat sementara je ni bila aku rerajin sikit nanti aku ubahla. Haaaa kau panjang lebaq aku ceghita pasai template ni. Tu jelah yang aku nak share hari ini. Xoxoxo.


By Nisa (jangan heran plak, ni nama timangan aku dari kecik lagi.) :)

No comments: