..Ahlan Wa Sahlan..

Saturday, August 21, 2010

..kHas Buat FolloWer ke-100 dan awArd untuk pengunjung Blog..

Bismillahirahmanirrahim..

salam..

Entri ini saya tujukan Khas buat cik Yumie yang bertuah sebab 
menjadi follower saya yang ke-100..Monkey Icons hehehe..
tapi takdelah plak sampai dapat duit kan macam yang NUFFNANG bagi tu..tengok ni..






 sekurang-kurangnya ini adalah penghargaan  bukan hanya untuk cik yumie tapi buat semua sahabat-sahabat yang sudi berkongsi ilmu dan memberi sokongan pada saya dalam dunia blog nie..tanpa anda apalah makna blog ini..huhuhu..betul la kan klu tak ada pembaca macamana nak kongsi ilmu kan2MSN Onion Emoticons



so , sebagai penghargaan ini adalah award buat anda semua yang sudi berkunjung ke blog saya..,nah silakan ambil FREE of CHARGE...









nie antara insan-insan yang tak jemu-jemu memberi komen pada blog saya..




1.kak safi
2.kak nurr
3.kak ummi
4.kemuncup
5.teratai biru
6.kak khaulah
7.kak athirah


Rajin-rajinla menerjah ke blog saya bila ada entri baru ek..moga kita sama-sama dapat manfaat..

sekian dulu dari saya...Monkey Emoticons..


footnote: nantikan kemunculan ntri khas buat follower ke-200 plak..huhhu..bilalah tu ye..

9 comments:

nurr kasih said...

Salam Nisa..
Syukran atas awardnya :).
Wah dah 100 followers dah. Apapun teruskan perjuangan memberi perkongsian yg bermanfaat. Moga ada nilai di sisi-Nya. Insya-Allah.

salam ramadhan..

yUmIe said...

Hi Nisa..thanks alot dear..semalam time follow xperasan lak i yg ke 100..haha..1st time dpt award ni...thanks again ya..semoga Nisa terus berblogging:)

syauqahwardah1209 said...

salam nisa... :)

syukran for the award.
waa... 100 follower already.. congrate, my dear! :)

keep on looking, keep on thinking, keep on sharing, & keep on da'wah.

May Allah bless You always, dear.

luv-u-fillah.

nisa90 said...

to kak nurr

afwan kak..

insyaAllah kita sama2 berjuang menuju matlamat yg sama..^_^

nisa90 said...

to yumie..

ur welcome yumie..
congrate too..
insyaAllah sokongan anda amt dihargai..^_^

nisa90 said...

to kak safi

thanks 4 ur support my dear sister..
alhamdulillah.
keep on sharing too..i miss ur writing..^_^

luvUfillah

UkhTi_ ATiRaH said...

Salam dik..Hi3..terima kasih bagi akak award ni..cantik..

"Dan kerana adek juga begitu berharga buat akak" (~_^)..

nisa90 said...

to kak athirah..

sama2..cantik ke?..makasih..
sy xpndai sgt edit2 pic nie..tu je yg sy bole..

...teratai biru... said...

salam nisa...

wowowowowo.....

subhanallah... saya amat terharu dengan awak la... jazakillah ye...

lebiu okeh.

-padaakukauberharga-